توجه به دكوراسيون داخلي هنگام بازسازي ساختمان

راهنماي بازسازي و نوسازي ساختمانهاي قديمي

یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

توجه به دكوراسيون داخلي هنگام بازسازي ساختمان

۱۷ بازديد
براي اينكه تغييرات در ديوار و كف و آشپزخانه و به طور كلي تغييرات براي زيبايي ساختمان به درستي انجام شود و بهترين نتيجه كسب شود پيش از هر چيز به يك طرح اوليه زيبا و منطقي بر اساس فضاي موجود نياز است.اين كار را به دست مهندسان طراح خبره بسپاريد.
درصورتيكه طراحي قوي و متناسب با فضا انجام شود كافي است مصالح با كيفيت و گروه بازسازي ساختمان مجرب در اختيار داشته باشيد تا ساختمانتان زيبا شود.تناسب رنگها،استفاده مفيد ازفضاها،درنظرگرفتن فضاي كافي براي كمد ها نيز از شروط مهم تهسه و اجراي يك طرح بازسازي موفق است.
براي كف ساختمان معمولا سنگ،سراميك و يا لمينيت و پاركت استفاده مي شود.در صورتيكه قصد استفاده از سنگ و سراميك داريد پيشنهاد مي شود كف پذيرايي سنگ و كف اتاقها سراميك باشد.امروزه استفاده از لمينيت بسيار متداول است.لمينيتها به دليل عايق زيرشان براي جلوگيري از هدررفت سرما و گرما بسيار مناسب هستند.
كابينت زيبا و متناسب با رنگ و طرح كاشي ها در زيبايي خانه بسيار تاثيرگذار است.كابينت هاي ام دي اف در رنگها و طرحهاي مختلف جذابيت بيشتري ايجاد مي كند.به كار بردن دربهايي با روكش ضد آب در سرويها نيز توصيه مي شود.
اما نكته مهم كه هم به زيبايي كار و هم بحث استفاده بهينه از انرژي كمك مي كند استفاده از درب و پنجره هاي دو جداره است.
استفاده از پنجره هاي دو جداره upvc  و آلومينيومي امروزه مرسوم است.همچنين استفاده از درب ضد سرقت را فراموش نكنيد.
مورد ديگري كه باعث مي شودبازسازي ساختمانموفق شود استفاده از سقف و ديوارهاي كاذب زيبا و در عين حال ساده به همراه نورپردازي است.در پايان هم اگر باغچه اي زيبا در حياط ساختمان داشته باشيد زيبايي كار دو چندان خواد شد.
برايبازسازي ساختمانآپارتماني بحث هزينه نيز مطرح است.گاهي ممكن است صاحب آپارتمان بخواهد مدت زمان طولاني سكونت كند.در اين شرايط احتمالا برايبازسازي ساختمانخود از جنبه هاي مختلف به آن بايد نگاه كند.برخي هزيه ها مانند تعمير لوله ها و وسايل سرمايش و گرمايش ضروري است.اما برخي هزينه ها قابل كاهش است.براي مثال به جاي انتخاب سنگ و كاشي درجه 1 مي توان از مصالح درجه 2 نيز استفاده كرد.اما به شرطي كه كيفيت لازم و زيبايي نيز داشته باشد و بازسازي خانه شما هرچه زيباتر اجرا شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.