نكاتي براي انجام بهتر بازسازي منزل

راهنماي بازسازي و نوسازي ساختمانهاي قديمي

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نكاتي براي انجام بهتر بازسازي منزل

۲۴ بازديد

هنگام بازسازي ساختمان ابتدا تمامي لوله كشي هاي آب و رادياتور و سيم كشي برق را بررسي مي كنيم چون امكان دار قسمتي يا بخشي از آن پوسيده شده باشد و حادثه ساز شود.

عايق بندي سرويس بهداشتي مانند حمام و توالت و آشپزخانه بايد چك شود چرا كه در صورت نشتي آب امكان دارد كف ريزش كند و بسيار خطرناك است و تعمير آن هزينه بر است.

تمامي موارد فوق قسمت هاي حياتي  يك ساختمان را تشكليل مي دهند و بازسازي ساختمان  و تعمير آن ها بايد در الويت قرار بگيرد و بعد به سراغ قسمت هاي ديگر مانند پنجره ها، درب ها، كف و دكوراسيون داخلي كه شامل جابجايي قسمت هاي خانه مانند سرويس ها و اتاق ها و ... مي شود.

در بازسازي منازل نقاطي وجود دارد كه اگر در آن ها تغييراتي به وجود آوريم باعث مي شود از فضا استفاده ي مفيد تري شود و بر زيبايي آن مي افزايد.

    از بين بردن فضاي پرت ساختمان و استفاده مفيد از آن ها
    داشتن آشپزخانه مناسب و كاربردي با تغيير و ترميم كابينت ها، نما ورودي و ...
    زيباسازي سرويس بهداشتي با استفاده از كاشي
    زيبا سازي سالن پذيرايي با تغيير كف (پاركت كردن)، تغيير رنگ ديوار ها ويا استفاده از كاغذ ديواري هاي رنگي كه اين تغييرات شامل اتاق هاي خواب نيز مي شود.
    استفاده ازدرب و پنجره هاي دوجداره كه علاوه بر زيبايي براي صرفه جويي انرژي ضروري بوده وهمچنين از ورود آلودگي و سر و صداي بيرون جلوگيري ميكند.

 

بيشتر بخوانيد: بازسازي ساختمان ويكتوريايي و تبديل به خانه مدرن شيشه اي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.