بازسازي سرويس بهداشتي (بخش كاشي و سراميك)

راهنماي بازسازي و نوسازي ساختمانهاي قديمي

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

بازسازي سرويس بهداشتي (بخش كاشي و سراميك)

۲۱ بازديد


انتخاب كاشي، سراميك وتزييانت در هنگام بازسازي ساختمان

 

1.انتخاب كاشي

در انتخاب كاشي بهتر است علاوه بر در نظر گرفتن طرح و رنگ كاشي به كيفيت ساخت آن و تاب نداشتن كاشي و يك اندازه بودن كاشيها دقت كافي به عمل آيد زيرا اينگونه ايرادات موجب خطاي اجرايي شده و بند كاشيها از هم رد ميشوند

دقت فرماييد در اكثر مجموعه هاي كاشي جهت تكميل تزيينات مواردي نظير حاشيه ( باند ) و فتيليه و تك گل وجود دارد كه هزينه اين موارد تقريبا با هزينه كل كاشي ها برابري ميكند . در اين خصوص دقت فرماييد برخي افراد سودجو در هنگام فروش كالا تزيينات ساخت شركت اصلي را به رويت خريدار رسانيده ولي در هنگام ارسال اجناس ، تزيينات متفرقه را ارسال مينمايند و در صورت اعتراض اكثرا با جملاتي نظير :
"آن تزيينات قديمي بوده و طرح جديد كارخانه بدين صورت است "
" 10 درصد اختلاف رنگ در محصولات كارخانه وجود دارد "
" انبار خود شركت اين اجناس را ارسال كرده "
" در همه بازار همين اقلام وجود دارد "
جواب مشتري را ميدهند كه در واقع بدين معني است كه هزينه تزيينات اورجينال كارخانه را از شما اخذ و تزيينات قلابي براي شما ارسال كرده اند . لذا در هنگام خريد و تحويل اجناس به منظور بازسازي ساختمان  به مارك پشت كاشي ها و حواله انبار حتما توجه نماييد .
2.انتخاب سراميك

سعي كنيد از سراميكهايي حداكثر به ابعاد 30*30 سانتيمتر استفاده نماييد زيرا سراميكهايي با ابعاد بزرگتر براي شيب بندي كف مناسب نيستند . همچنين دقت فرماييد رويه سراميك كاملا صيقلي نباشد تا موجب بروز حادثه در آينده نشود.

 

مطلب مرتبط: بازسازي ساختمان خانه ييلاقي انگليسي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.