راهنماي تغيير و تحول فضاي منزل با بازسازي ساختمان

راهنماي بازسازي و نوسازي ساختمانهاي قديمي

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

راهنماي تغيير و تحول فضاي منزل با بازسازي ساختمان

۱۷ بازديد

امروزه بسياري از مردم براي ايجاد تغيير و تحول در نماي ظاهري محل سكونت خود و كاهش هزينه هاي هنگفت ساخت و ساز به جاي تخريب و ساختن از نو اقدام به نوسازي و بازسازي ساختمان مي نمايند.
اجراي بازسازي ساختمان بايد بر اساس شناخت كلي از فرهنگ آن كشور و قوانين حاكم بر آن باشد همچنين اجراي بازسازي ساختمان بايستي بر اساس معيارهاي اصلي و خاص آشنا با آن محيط باشد شرايط آب و هوايي خاص آن منطقه نيز تاثير زيادي بر روند اجراي بازسازي ساختمان دارد به طور مثال بازسازي ساختمان در مناطق خشك و كويري بسيار متفاوت است از بازسازي ساختمان براي مناطق مرطوب و باراني .

تفاوت شرايط اقتصادي افراد در روند بازسازي ساختمان تاثير بسزايي دارد. به طور مثال : به علت تنوع اجناس در آن منطقه خاص هزينه ي تمام شده ي شيرآلات يك ساختمان مي تواند بسيار متفاوت باشد كه با توجه به بودجه ي سازنده انتخاب مي شود .
سليقه ي افراد مختلف نيز در روند بازسازي ساختمان در مكان هاي مختلف دنيا بسيار متفاوت مي باشد به طور مثال شما مشاهده مي كنيد كه حتي در يك كشور در روستاها و شهرهاي  مختلف انتخاب رنگ آميزي و دكوراسيون داخلي ساختمان ها با يكديگر تفاوت بسياري دارد.

بازسازي ساختمان امروز بسيار كم هزينه تر و به صرفه تر مي باشد تا اينكه ما بخواهيم واحد جديدي براي خود ايجاد نماييم، همچنين زمان كمتري را نيز براي نوسازي ساختمان نياز خواهيم داشت.
 مطلب مرتبط: بازسازي ساختمان سه طبقه آپارتمان مسكوني در بوداپست
براي بازسازي ساختمان در ابتدا بايد مشخص كنيم تصميم داريم چه كارهايي انجام دهيم و چه مقدار هزينه براي اين تغيرات در نظر گرفته ايم همچنين بايد شرايط خانه را مد نظر داشته باشيم. براي اين منظور ابتدا بايد يك سري از قسمت هاي خانه را بررسي كنيم كه در مطالب بعدي خدمت شما ارائه مي شود...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.