قدمهاي اوليه بازسازي فضاي منزل

راهنماي بازسازي و نوسازي ساختمانهاي قديمي

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

قدمهاي اوليه بازسازي فضاي منزل

۲۱ بازديد


سبك مورد نظرتان را براي بازسازي انتخاب كنيد

در اولين قدم بايد ببينيد كه با چه خط مشي مي خواهيد دكوراسيون داخلي خانه تان را بازسازي كنيد. به عبارتي بايد بدانيد كه سبك مورد علاقه تان چيست. شايد در حال حاضر در خانه اي كلاسيك زندگي مي كنيد اما تمايل داريد بعد از بازسازي ساختمان خانه اي مدرن را تجربه كنيد. اين قدم مهم ترين قدم است چرا كه شما را در انتخاب شركت معماري مناسب اين كار كمك مي كند.


انتخاب فضاها براي بازسازي فضاي منزل

بعد از انتخاب سبك به اين فكر كنيد كه آيا همه فضاهاي داخلي خانه تان به بازسازي احتياج دارد يا نه؟ شايد فقط يك يا دو فضاي خانه مانند نشيمن و يا آشپزخانه تان به بازسازي احتياج داشته باشد يادتان باشد كه اين مورد بسيار مهم است چرا كه دقيقا با هزينه هاي شما مرتبط است و مي تواند بر كيفيت بازسازي نهايي شما هم تاثير گذار باشد.

 
انتخاب اهالي فن و متخصصان مورد نظر براي بازسازي ساختمان

بعد از اين كه سبك دكوراسيوني تان را مشخص كرديد بايد به سراغ گروه هايي كه مي توانند اين كار را براي شما انجام دهند

 
هزينه هاي بازسازي ساختمان و دكوراسيون داخلي خانه

بعد از آن كه به ليستي قطعي از اين اهالي فن رسيديد حالا وقت آن است كه با آن ها تماس بگيريد تا بدانيد هر كدام از آن ها با چه هزينه اي اين كار را براي شما انجام مي دهند. و در نهايت آن شركت معماري و يا دكوراتوري كه هم سبك طراحي اش به دلتان مي نشيند و هم هزينه اش با جيب شما همخواني دارد را انتخاب كنيد.

بعد از آن كه همه جوانب را براي بازسازي خانه تان سنجيديد حالا نوبت آن است كه دست به عمل بزنيد. بازسازي ها بنا بر مساحت و تعداد فضاهايي كه مي خواهيد بازسازي كنيد و نيز طرحي كه شركت مورد نظر براي دكوراسيون شما طراحي كرده است زمان هاي متفاوتي دارند.

 

بيشتر بخوانيد: بازسازي ساختمان خانه ييلاقي انگليسي

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.