مرحله آخر از مراحل بازسازي ساختمان

راهنماي بازسازي و نوسازي ساختمانهاي قديمي

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

مرحله آخر از مراحل بازسازي ساختمان

۱۲ بازديد


۷- رنگ آميزي ديوارها و سقف

در مورد رنگ آميزي و نقاشي ساختمان ، شما مي بايست دقت كنيد كه كدام نوع نقاشي برايتان مناسب تر است. اگرچه معمولا در ايران اغلب كارفرمايان رنگ سفيد را ترجيح مي دهند، با اين حال رنگ هاي قرمز آبي و سبز و … نيز امروزه توسط بسياري از عزيزان استفاده مي گردد. با اين حال انتخاب رنگ ساختمان دربازسازي ساختمان نيز از جمله مواردي است كه كاملا بستگي به خود شما و سليقه تان دارد.

 

۸- تصميم گيري و اجراي پوشش ديوار


در اين مرحله بحث طراحي دكوراسيون داخلي مطرح مي گردد. شما گزينه هاي فراواني پيش رو داشته كه مي بايست يكي را به عنوان پوشش ديوار خود انتخاب نماييد. سنگ دكوراتيو، شيشه تزييني، تايل آلومينيومي و كاغذ ديواري و بسياري از گزينه هاي ديگر، همه از جمله انتخاب هايي هستند كه در اين مرحله در مقابلتان مطرح مي گردند. البته بهتر است قبل از انتخاب، حتما نمونه كارهاي اجرا شده مختلفي كه ما به شما ارائه مي نماييم را به دقت بررسي نموده و با توجه به اصول معماري داخلي تصميم بگيريد.

 

۹- اجراي قرنيز

پس از انجام پوشش ديوارها در بازسازي ساختمان نوبت به اجراي قرنيزها خواهد رسيد. شما در اين مرحله مي بايست قرنيز ها را اجرا نماييد. نكته اي كه در بازسازي خانه در مورد اجراي قرنيزها وجود دارد، هماهنگي قرنيز ها با محيط است . قرنيز ها بايد هم با كف (مثلا پاركت) و هم با ديوار (مثلا كاغذ ديواري) به كار رفته هماهنگ باشند. اين مسائل جزو طراحي معماري داخلي است.

 

۱۰- دكوراسيون داخلي و چيدمان خانه


هرچقدر هم كه براي بازسازي ساختمان خود هزينه كرده باشيد، زماني اين هزينه مثمر ثمر واقع خواهد شد كه به چشم بيايد. براي اين منظور، شما مي بايست در بازسازي منزل خود چيدمان و دكوراسيون داخلي جديد و باسليقه اي را در نظر بگيريد. يادتان نرود كه شما بايد به شكل بسيار زيبايي در طراحي معماري داخلي بكوشيد. پس حتما براي آن بيش ترين وقت را اختصاص دهيد. براي اين منظور شما مي بايست تعداد زيادي مدل ببينيد . مدل هاي زيادي در اينترنت وجود دارد و در كنار آن نيز مدل هاي بسيار بيش تري در نزد طراحان دكوراسيون داخلي وجود دارد. به ياد داشته باشيد هميشه با كمك گرفتن از شركتهاي حرفه اي مهندسي ساختمان ميتوانيد بهترين طراحي و اجرا را در بازسازي ساختمان دريافت نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.