سقف كاذب تايل در بازسازي ساختمان

راهنماي بازسازي و نوسازي ساختمانهاي قديمي

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

سقف كاذب تايل در بازسازي ساختمان

۱۴ بازديد

سقف كاذب تايل ( با نگهدارنده نمايان)

يكي از بهترين نوع پوشش براي سقف كاذب در بازسازي ساختمان و طراحي دكوراسيون داخلي ، دكوراسيون منزل و دكوراسيون مغازه ، دكوراسيون فست فود و دكوراسيون رستوران است . انواع آن هم بستگي به نگهدارنده وجنس پوششي آن است . قطعات (تايل و نگهدارنده ) از بيش تعين شده با ابعاد معين ، به نام مشبك و آرمسترانگي و مينرال وبطور صحيح آن كليك ناميده مي شود . در موارد ديگر آن مشبك صحيحتر است .

متريال پوششي در اين نوع سقف كاذب بايد مضربي از طول و عرض شصت سانتيمتري باشد و نوع جنس آن به سفارش كارفرما است . مانند : الياف فشرده و پلاكسي گلاس ( طلق ) و گچي و چوبي و آلومينيومي و يا موارد پيشنهادي ديگر باشد .

اين نوع سقف كاذب بصورت آويزاني در دكوراسيون داخلي اجراء ميگردد . كه بهترين آويز مفتول گالوانيزه است . 
نگهدارنده آلومينيومي هم بهمين ترتيب اجرا ء ميگردد ولي با اندكي تفاوت كه بدين صورت مي توان بيان كرد . كه بر روي بدنه آن هيچ گونه شيار وزبانه وجود ندارد ، سپري ( نگهدارنده ) در طول معين توليد شده و بعداز رنگ شدن در طول شش وپنج ويا حتي كمتر به محل اجراء آورده مي شود . و آن وقت به طول معين طراحي شده برش مي خورد و نصب ميگردد .
تنوع رنگ در سپري آلومينيومي بيشتر است و تنوع در توليد شكل ظاهري آن است، كه اين مورد مزيت در اين نوع سقف كاذب است .


اين نوع سقف كاذب را در ارتفاع ، بهتر است با زير سازي آهني ( پروفيل ) اجرء گردد. اين شرايط بستگي به محيط ومساحت اجرايي دارد . مانند ارتفاع از كف ، بلندي پشت سقف كاذب تا سقف اصلي ( براي بيش از دو متر ) و ....

ولي در موارد اجسام سنگين تر اجراء آن محتاج به زير سازي جدا است.

اين سقف كاذب در حال حاضر از رايج ترين نوع سقف كاذب در بازسازي ساختمانو طراحي دكوراسيون داخلي در داخل كشور است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.